نمایش فایل(125- ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران))

مشخصات نویسندگان مقاله ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران) شیوا آصف - دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، - دانشگاه آز کامران رحیم اف - استادیار رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل...
نمایش فایل(125- ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران))|50063088|rkz1903316|
در این مطلب از سایت شما فایل با عنوان 125- ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران) را مشاهده می نمایید.

مشخصات نویسندگان مقاله ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)

شیوا آصف - دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، - دانشگاه آز
کامران رحیم اف - استادیار رشته مهندسی برنامه ریزی حمل و نقل، دانشکده تحصیلات تکمیلی-


چکیده مقاله:

در این مقاله به بررسی عوامل تأثیرگذار در تصادفات بوقوع پیوسته در تونلهای واقع در بزرگراههای درون شهری پرداخته شده است. بدین منظور به سهم هر یک از عوامل مؤثر اشاره گردیده و تصادفاتتونل رسالت به عنوان مطالعه موردی مد نظر داده است. در نهایت رابطه بین فراوانی تصادفات و پارامترهای سرعت، حجم ترافیک ، زمان تصادفات در تونل مذکور مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و مدل ریاضی آنپیشنهاد گردیده است. هدف ارائه یک مدل کلی برای برآورد تعداد تصادفات در تونلهای بزرگراهی می- باشد. این مدل بر اساس دادههای ترافیکی، هندسی، محیطی و تصادفات تونل رسالت شهر تهران پایه ریزی شده و جهت تعیین ضرایب مدل از نرمافزارSPSS استفاده گردیده است. نتایج این تحقیق نشان میدهد که حجم ترافیک، سرعت و زمان از مؤثرترین متغیرهای تأثیرگذار بر تعداد تصادفات تونلهایواقع در بزرگراههای شهری میباشند.کم بودن متغیرها منجر به کاهش خطای مدل شده و در نهایت مدل رگرسیون غیرخطی به عنوان بهترین مدل در نظر گرفته شده است.


کلیدواژه‌ها:

تصادفات - تونلها - بزرگراهها - مدلهای تصادفات


نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:


آصف, شیوا و کامران رحیم اف، ۱۳۹۱، ارائه مدل تصادفات تونلهای واقع در بزرگراههای شهری (مطالعه موردی تونل رسالت- شهر تهران)، یازدهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک ایران، تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران


در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (آصف, شیوا و کامران رحیم اف، ۱۳۹۱)
برای بار دوم به بعد: (آصف و رحیم اف، ۱۳۹۱)



مطالب دیگر:
🔑109-كاربرد كامپوزيتهاي FRP در سازههاي بتن آرمه در محیط های خورنده و بررسي دوام آنها🔑110-بهسازي ، مقاوم سازي، تقويت و پايدارسازي پلهاي بتني به روش پستنيدگي🔑111-ارزیابی بتن الیافی و نقش آن در ترمیم سازه ها🔑112-ارزیابی بهسازی لرزه ای قابهای بتن آرمه به روش اجزاء محدود غیر خطی🔑113-افزايش مقاومت برشي تيرهاي بتني با استفاده از الياف پليمري مرکب FRP🔑114-مراحل تعمیربتن تخریب شده(ازارزیابی تخریب تاروشهای تعمیر)🔑115-مسائل اجرایی بتن سبکدانه سازه ای🔑116-بررسی کنترل دوام بتن در برابر خوردگی ميلگردها🔑117-بتن خودتراکم از تئوری تا تولید🔑118-تاثير محصورسازي در افزايش ظرفيت باربري محوري و نيز شكلپذيري ستونهاي بتني مسلح آسيب ديده🔑119-بهسازی ساختمان­های بتن­آرمه توسط کابل­­ها🔑120-تحلیل و بررسی قابليت اعتماد پذیری دال هاي بتن آرمه تحت اثر نیروهاي ناشي از انفجار🔑121-معماري پدافند غیرعامل پايدار مبتني بر طراحي هوشمند در حفاظت ابنيه صنايع🔑122-بررسی عوامل مؤثر بر خرابی بتن مسلح در محیط دریا🔑123-آنالیز قابلیت اعتماد دال های بتن آرمه تحت اثر بارهای ناشی از انفجار🔑124-ارزیابی آزمایشگاهی كاربرد پوسته بادام در بتن سبك سازه ای🔑125-ارزیابی مدلهای طراحی وتحلیلی موجود در بیان رفتاراعضاء بتنی فشاری محصوربازره FRP🔑126-بررسی اثر الیاف فولادی بر دوام بتن سبك🔑127-بررسی اثر میانقاب مصالح بنایی بر پاسخ لرزهای یك قاب بتن مسلح چهار طبقه🔑128-بررسی نقش متاكائولین در افزایش مقاومت بتن🔑129-بررسی تاثیر الیاف فولادی و فیلرهای معدنی بر آب بندی لولههای بتنی🔑130-بررسی تكنولوژی ساخت سد های سنگریزه ای با رویه ی بتنی🔑بروشور🔑فایل تحت اکسل تحلیل خرپای مثلثی شکل1-6🔑فایل تحت اکسل تحلیل عبورگاه خرپایی1-2